Організація навчально-пізнавальної діяльності учнів у роботі над проєктами при вивченні шкільних курсів географії
Професійне засідання вчителів географії «Організація навчально-пізнавальної діяльності учнів у роботі над проєктами при вивченні шкільних курсів географії «Планета Земля», «Материки та океани» відбулося третього січня цього року на базі ліцею №3. Педагоги обговорили важливість практико-орієнтованого підходу у вивченні географії, організацію та практичну діяльність школярів у роботі над проєктами, форми їх представлення.
Своїми напрацюваннями щодо організації і проведення практичної складової уроку географії поділилися педагоги: Добровольська Т.В. (ліцей №3), Осауленко К.М. (ліцей №5 ім.Т.Г.Шевченка), Поплавська Ю.О. (Більковецький ліцей), Войціцька Л.Г. (Щигліївський ліцей), Лиман З.Г.(Вільнянський ліцей). Вони представили учнівські проєкти з курсу Географії 6 та 7 класів, визначили стиль взаємодії учителя й учнів під час методу проєктів, вказали на основні переваги застосування цього методу.
Проєктна діяльність на уроках географії є доцільною, оскільки формує в учнів продуктивне та критичне мислення.