Організація інклюзивного навчання в закладах дошкільної освіти в умовах сьогодення
Дошкільна освіта - це не лише перший освітній крок дитини, але й фундамент для її подальшого розвитку як у навчанні, так і в житті. Саме на цьому етапі закладаються основи, які визначатимуть успішність та адаптивність маленької особистості в майбутньому.
У контексті сьогоднішніх викликів, що стоять перед нашою країною, роль працівників дошкілля стає особливо значущою.
Пріоритетними напрямками дошкільної освіти на 2024-2025 навчальний рік залишаються: безпечність освітнього середовища, забезпечення доступності та якості освіти для всіх дітей, незалежно від їхнього місця проживання чи соціального статусу.
Особлива увага у ЗДО приділяється дітям з особливими освітніми потребами та дітям із сімей, що постраждали від війни, тому основне завдання для педагогів - створити для них безбар’єрне, дружнє і підтримуюче освітнє середовище, де кожна дитина зможе розкрити свій потенціал.
Ця проблематика була і буде в центрі уваги роботи спільноти асистентів вихователя закладів дошкільної освіти громади.
11 жовтня 2024 року відбулося секційне засідання «Організація інклюзивного навчання в закладах дошкільної освіти в умовах сьогодення».
Вакуленко Ірина Володимирівна, керівник спільноти, асистент вихователя ЗДО №7, ознайомила педагогів з нормативними документами, що регулюють діяльність закладів дошкільної освіти в умовах воєнного стану.
Білоног Олена Вікторівна, психолог КУ «ЦПРПП КМР», звернула увагу учасників зустрічі на основні положення «Рекомендацій щодо організації освітнього процесу в закладах освіти у 2024/2025 навчальному році».
Члени спільноти обговорили та внесли пропозиції до річного плану роботи фахової спільноти асистентів вихователя на 2024-2025 навчальний рік.