Педагогічний хаб «Підсумки роботи фахової спільноти асистентів вчителя»
Педагогічний хаб «Підсумки роботи фахової спільноти асистентів вчителя» відбувся 14 травня 2024 року з метою підсумувати роботу фахової спільноти асистентів вчителів за 2023-2024 н.р., окреслити актуальні проблеми щодо роботи з дітьми з особливими освітніми потребами на наступний навчальний рік та поділитися досвідом роботи щодо участі у конкурсі добрих практик освітян Житомирщини «Сучасна освіта – 2024».
На зустріч була запрошена Пипченко Людмила Антонівна, сертифікований вчитель початкових класів ліцею №9 ім. Олега Ольжича. Педагог поділилася досвідом співпраці з асистентом вчителя Доскаліцею Юлією Анатоліївною: «Дружна атмосфера для дитини з ООП у колективі як компонент продуктивного навчального середовища». Цей приклад спільної роботи фахівців дає відповідь на питання: як працювати з дітьми з особливими освітніми потребами та досягати гарних результатів?
Гаврилюк Ольга Анатоліївна, Кухар Алла Сергіївна, Старубінська Ірина Вікторівна, асистенти вчителя ліцею №5 ім Т.Г.Шевченка, розповіли колегам про успішний досвід участі у конкурсі добрих практик освітян Житомирщини «Сучасна освіта – 2024» та презентували свою роботу – практичний посібник «Використання арт-терапевтичних методів у практиці роботи асистента вчителя з дітьми з особливими освітніми потребами», який отримав диплом ІІ ступеня.
Проаналізувала роботу фахової спільноти асистентів вчителя за 2023 – 2024 навчальний рік Кухар Алла Сергіївна, керівник спільноти, асистент вчителя ліцею №5 ім.Т.Г.Шевченка.
Педагогами були внесені пропозиції щодо проєкту плану роботи спільноти на 2023-2024 навчальний рік.