Ще раз про інструменти формувального оцінювання
Виявляти творчість, комунікабельність, взаємоповагу, фантазію, демократичність, бажання саморозвитку та самовдосконалення, прагнення впроваджувати інноваційні технології, підвищувати свій професійний рівень! І все це під час канікул! Як думаєте? Про кого йдеться? Звичайно, відповідь правильна, тому що це про спільноту вчителів зарубіжної літератури, засідання якої відбулося 5 січня 2024 року в ліцеї №2 ім. Л.Х. Дарбіняна. Педагоги зацікавилися питанням, за допомогою яких механізмів можна коригувати освітній процес на уроках зарубіжної літератури в 5-6 класах НУШ. Дійшли спільної думки, що за допомогою формувального оцінювання. Під час зустрічі розглянули питання, чому ця тема потрібна, попрацювали в парах, виконуючи вправи "Тепломір успіхів читача", "Літературний практикум", " Виразне читання напам'ять художніх творів", розробили критерії оцінювання, продемонстрували навички самооцінювання та взаємооцінювання, познайомилися з арсеналом технологічних вправ, які можна використовувати на уроках зарубіжної літератури для забезпечення індивідуальної траєкторії розвитку особистості.