Проєктна діяльність в закладі дошкільної освіти: виховуємо маленьких дослідників та творців
Розкажи – і я забуду,
покажи – і я запам’ятаю,
дай спробувати – і я зрозумію.
(Китайська мудрість).
Дошкільний вік - це період інтенсивного розвитку, коли діти у непередбачуваний та креативний спосіб вивчають світ. Один із способів підтримати цей процес - використовувати проєктну діяльність, що надає дітям можливість:
- виражати свої ідеї та створювати щось нове;
- розвивати творчість та фантазію;
- стати активними учасниками , розробляючи свої проєкти та досліджуючи теми, які їх цікавлять;
- розвивати комунікативні та соціальні навички у дітей;
- глибше вивчати конкретні теми та розширювати знання.
Засідання професійної спільноти вихователів молодших груп ЗДО відбулося 15 листопада . Під час зустрічі вихователі обговорили актуальність проєктної діяльності, її мету, завдання.
Вихователь ЗДО №13 Васильчук О.М. розповіла про літературний проєкт , як засіб формування світоглядних орієнтирів дитини - дошкільника . Ольга Миколаївна презентувала проєктну роботу за казкою Марії Пономаренко «Найменший листочок ».
Вихователь ЗДО №6 Канарська Т.М. ознайомила присутніх з екологічним проєктом «Зимуючі птахи », учасниками якого стали діти молодшої групи, вихователі та батьки.
Вихователь ЗДО №13 Жолондієвська В.А. презентувала літературний проєкт за казкою «Півник і двоє мишенят » в молодшій групі. Поділилася планом реалізації та підсумком проєкту – лепбуком. Масу задоволення отримали учасники засідання від перегляду результату проєкту – відеоролика «Українська народна казка «Півник і двоє мишенят» у виконанні вихованців ІІ молодшої групи «Бджілка».
Вихователі дійшли висновку, що проєктна діяльність в закладі дошкільної освіти створює позитивне та підтримуюче середовище для розвитку маленьких дослідників та творців, а також формує основи для подальшого навчання.
.